Cookies en privacy

Cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

Masterclass Contentstrategie (SRM C) - Virtual Classroom (SRM)

Vanaf

€ 1.639,05 (incl. BTW)

Duur

2 dagen

Opleidingsniveau

Trainingen

Meer informatie Download brochure
Opleider

SRM

Deskundig en persoonlijk opleidingsadvies?
Algemeen
Algemeen

Introductie

Je bent werkzaam als marketingprofessional of -manager en je wilt meer leren over het ontwikkelen van een brede contentstrategie waarin alle kanalen en doelgroepen vertegenwoordigd zijn.

Deze Masterclass wordt aangeboden op C-niveau. Niveau C is het niveau voor medior en senior professionals die hun kennis op tactisch en strategisch niveau willen toepassen.

Omschrijving

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Organisaties kunnen tegenwoordig kiezen uit tientallen kanalen en oneindig veel soorten content. Maar welke content wil jouw doelgroep graag zien? En hoe maak je de juiste keuze, voor de juiste content, op het juiste moment? Daarvoor heb je een doordachte en meetbare contentstrategie nodig. Tijdens de Masterclass Contentstrategie (SRM C) krijg je strategische én praktische handvatten voor het maken, verspreiden en evalueren van content.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerplan

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Contentstrategie (SRM C)
  • Aansluiten contentstrategie op marketingstrategie
  • Meetbare doelstellingen
  • Doelgroepen en persona's
  • Kiezen van content
  • Contentstrategiepiramide
  • KPI's voor content
  • Contentkalender en planning
  • Analyse en evaluatie

Leerdoel(en)

Tijdens deze Masterclass laat de trainer stap voor stap zien hoe je een effectieve contentstrategie opstelt. Hierin wordt je duidelijk hoe je je doelgroep op het juiste moment kunt raken met een boodschap die voor hen relevant is. Je gaat aan de slag met de contentstrategiepiramide en je leert KPI’s te gebruiken om in kaart te brengen of je de gewenste resultaten behaalt met jouw content. Tot slot leer je analyseren en evalueren.

Programma
Datum & locatie
Kostenoverzicht
Masterclass Contentstrategie (SRM C) - Virtual Classroom (SRM)
Opleidingsniveau

Trainingen

Erkenningen
Meer informatie Download brochure