NIMA

Niets is zo veranderlijk als het gedrag van klanten, zeker in deze tijd. Daar moet je als organisatie voortdurend op inspelen. En hier zijn data én samenwerking...

Lees verder >

Niets is zo veranderlijk als het gedrag van klanten, zeker in deze tijd. Daar moet je als organisatie voortdurend op inspelen. En hier zijn data én samenwerking tussen de verschillende afdelingen voor nodig. Zie jij hier een rol voor jou weggelegd?

...
Lees verder >

Niets is zo veranderlijk als het gedrag van klanten, zeker in deze tijd. Daar moet je als organisatie voortdurend op inspelen. En hier zijn data én samenwerking tussen de verschillende afdelingen voor nodig. Zie jij hier een rol voor jou weggelegd?

Trends & ontwikkelingen

Onze samenleving wordt gekenmerkt door verandering - niets is tegenwoordig nog blijvend...

Lees verder >

Help mij kiezen

Als je in je ontwikkeling gaat investeren, wil je natuurlijk wel de juiste keuze maken. Lastig? Wij helpen je graag. Met de slimme keuzehulp vind je in 4 stappen exact wat je zoekt.

 

Zo creëer je een lerende organisatie

Hoe blijf je als organisatie up-to-date? Continue resultaatverbetering, innovatie, het gebruik van nieuwe technieken en de druk van concurrenten en klanten vereisen veranderende organisaties en ander gedrag. Hoe zorg je ervoor dat je deze uitdaging als ondernemer, manager of leidinggevende aankunt? Door te blijven leren als organisatie. Creëer een lerende organisatie.

Leer samen

Breng individuele opleidingsplannen samen. Het effect van veel opleidingen is namelijk afhankelijk van de context. Om de opgedane kennis en vaardigheden toe te passen, moet de omgeving meedoen. Het hele team, de afdeling en zelfs de hele organisatie moeten aan de gang. Met elkaar leren én verbeteren op het werk is de manier om bij te blijven. En dat is noodzakelijk om niet te worden ingehaald, want het tempo van verandering in het bedrijfsleven neemt hard toe.

Lees het hele artikel

2.392

Aantal opleidingen, trainingen en cursussen op Opleiding.nl

95.500

Aantal mensen dat jaarlijks een opleiding start naast hun werk

7,7

Gemiddelde waardering van de opleiders achter Opleiding.nl

De kunst van het onderhandelen: 10 tips voor maximaal resultaat!

De een doet het dagelijks voor zijn werk, de ander alleen bij de aanschaf van een auto of huis. Maar of u nu een beginner bent of een doorgewinterde onderhandelaar, er valt altijd wat te leren. Wij geven 10 tips om meer uit uw onderhandelingen te halen.

NIMA

Niets is zo veranderlijk als het gedrag van klanten, zeker in deze tijd. Daar moet je als organisatie voortdurend op inspelen. En hier zijn data én samenwerking tussen de verschillende afdelingen voor nodig. Zie jij hier een rol voor jou weggelegd?

Trends & ontwikkelingen

Onze samenleving wordt gekenmerkt door verandering - niets is tegenwoordig nog blijvend of vanzelfsprekend. Dit geldt ook voor het gedrag van mensen, en organisaties moeten daarop kunnen inspelen. De tijd dat planning zekerheid bood, is passé. Plannen moeten makkelijk aangepast kunnen worden aan de wensen van de klant, want die staat nu centraal. Om een klant binnen te halen, moet je denken als een klant. Om te kunnen denken als een klant moet je de klant kennen. Hiervoor heb je gegevens nodig, gebaseerd op waarnemingen van hun daadwerkelijke gedrag, die je op steeds meer technisch en digitaal geavanceerde manieren kunt verzamelen. Maar door het tempo van onze maatschappij verandert dit gedrag continu en zul je dus voortdurend gegevens moeten blijven verzamelen en analyseren.

De traditionele rolverdeling in een organisatie wordt losgelaten in deze continu veranderende wereld. Iedereen moet de rol aan kunnen nemen die op dat moment nodig is, en om te weten wat nodig is, is er een continue stroom van informatie nodig. Communicatie binnen een organisatie is dus van groot belang. Dit verloopt makkelijker als de grenzen tussen de verschillende afdelingen vervagen, zodat er geen eilandjes structuur ontstaat, die de communicatie en stroom van informatie bemoeilijkt. Sales, marketing, communicatie en service moeten worden gebundeld. Er moet worden samengewerkt om zo duidelijker te zijn naar de klant toe. Beschik jij al over de nodige vaardigheden om van je eiland af te kunnen stappen?

Populaire opleidingen binnen NIMA zijn:

HBO NIMA Businessmarketing A en B

Aan het einde van dit HBO programma bezit je drie waardevolle diploma’s, NIMA A Marketing, NIMA B Marketing en HBO Businessmarketing A en B van Hogeschool NCOI. Daarmee krijgt jouw cv een flinke upgrade. De opleiding duurt 2 jaar en wordt in een dag- en een avondvariant aangeboden

HBO NIMA Online Marketingmanagement A en B

Ben je ambitieus en wil je je ontwikkelen op het gebied van marketing? Met deze opleiding haal je niet alleen een diploma NIMA A Marketing en NIMA B Marketing in huis, maar ook het diploma HBO Online Marketingmanagement A en B van Hogeschool NCOI. De opleiding duurt twee jaar en wordt in een dag- en avondvariant aangeboden.

NIMA B Corporate Communicatie

Met een NIMA B Corporate Communicatie diploma op zak, kun je aan de slag met de communicatieproblematiek binnen een organisatie. Je beheerst de vaardigheden die je nodig hebt als senior communicatiemedewerker, -manager of -adviseur. Tijdens deze opleiding leer je hoe je invloed kunt uitoefenen op de reputatie van een bedrijf.

Heb je een vraag?

Onze opleidingsadviseurs beantwoorden graag al je vragen. Je kunt ze bellen van maandag tot en met donderdag van 08:00 tot 21:00 uur en op vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur.
  • 088 - 9 390 000