Cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring
Meer klanten en meer omzet: dat wil elke sales- en accountmanager. Maar hoe realiseer je dat? Door slim...
Meer klanten en meer omzet: dat wil elke sales- en accountmanager. Maar hoe realiseer je dat? Door slim in te spelen op de nieuwste ontwikkelingen en...
Meer klanten en meer omzet: dat wil elke sales- en accountmanager. Maar hoe realiseer je dat? Door slim in te spelen op de nieuwste ontwikkelingen en door meer kennis op te doen. Van goede beïnvloedingsvaardigheden...
Meer klanten en meer omzet: dat wil elke sales- en accountmanager. Maar hoe realiseer je dat? Door slim in te spelen op de nieuwste ontwikkelingen en door meer kennis op te doen. Van goede beïnvloedingsvaardigheden tot het opstellen van offertes, van succesvol onderhandelen tot het analyseren van het verkoopproces. Verbeter je sales!
Contact maken met een (potentiële) klant is nooit zo gemakkelijk geweest als nu. Mobiel bellen, mailen, appen - communicatie wordt steeds eenvoudiger en sneller. Sociale media zoals Facebook en Twitter worden steeds meer vervangen door kortere berichtjes via Messenger of WhatsApp. Mensen bellen minder snel en als bedrijf moet je daar een oplossing voor verzinnen. Geef op je website de mogelijkheid om te chatten, stuur een korte sms in plaats van een ‘ouderwetse’ e-mail. Een langer bericht kan, maar dan via videomail, dé trend van 2018.
Ook als het om organisaties gaat, wordt steeds meer een persoonlijke benadering toegepast. Door aan particulieren een gratis versie aan te bieden van je product, kom je makkelijker binnen bij de bedrijven waar zij werken. Denk bijvoorbeeld aan Dropbox. Door een persoonlijke relatie op te bouwen met werknemers die verantwoordelijk zijn voor inkoop bereik je sneller je doel. Als je je dan ook nog eens richt op organisaties bij wie je de meeste kans maakt om ze als klant binnen te halen, vergroot je de kans op succes. Om te weten welke bedrijven dit zijn moet je erachter komen welke stappen nodig zijn om een klant binnen te halen. Stel jezelf ook de vraag: op welk moment haken de meeste potentiële klanten af? De waarde van je kennis als sales- en accountmanager zal nog lang niet afnemen.
Hoe vergroot jij je kennis om een persoonlijke relatie op te bouwen met klanten? Bij Opleiding.nl is het aanbod Sales- en Accounttrainingen enorm. Je kunt kiezen voor een kort HBO-programma, maar ook voor een Masterdeelprogramma of bijvoorbeeld een MHBO-opleiding Commerciële economie. Er zijn veel richtingen mogelijk waarbij je ook je studievorm vaak zelf kunt bepalen.