€ 197,23 (incl. BTW) Deze vanafprijs is o.b.v. het goedkoopste startmoment.
3 weken
Trainingen
Online Academy
Om klanten te behouden en nieuwe klanten aan je te binden, wil je het liefst inspringen op wat hen bezighoudt: wat doen, denken, beleven en waarderen ze? Het uitwerken van zo'n customer journey helpt je daarbij. Het is een methode die je helpt om door de bril van je klant naar je aanbod en dienstverlening te kijken en deze stap voor te stap verbeteren. Je kijkt naar wat een klant meemaakt vanaf het eerste moment dat ze contact met je hebben.
In deze training ga je praktisch aan de slag en krijg je inzicht in de klantreis van jouw organisatie. Je maakt een customer journey map, een methode om vanuit de klant te denken en processen binnen je organisatie daarop af te stemmen. Vervolgens zet je ook al meteen de eerste stappen in het optimaliseren van de customer journey. Zo zorg je voor een perfecte klantbeleving!
Heb jij een functie in marketing, communicatie of sales en wil je inzicht in de reis die een klant aflegt, zodat je jouw resultaten kan verbeteren? Dan is deze training iets voor jou!
Wat kun jij na het succesvol afronden van deze online training?
Trainingen