Service Level Agreements voor Contractmanagers

Vanuit een juridisch perspectief

Vanaf

€ 0,00

Opleidingsniveau

Trainingen

Meer informatie

Download brochure

Opleider

Computrain

Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Bij veel contracten behoren ook Service Level Agreements (SLA’s). De kwaliteit van deze SLA’s is vaak wisselend. Voor jou als contractmanager is een goede kennis van de juridische aspecten van SLA’s van belang. Je leert de achtergrond en functies van SLA’s waarbij onder andere Service Level Management wordt behandeld vanuit een contractueel en juridisch kader. Hiermee krijg je de benodigde juridische kennis om SLA’s te kunnen opstellen en beoordelen.

Aanpak

De training wordt verzorgd door onze businesspartner CM Partners. De theorie wordt afgewisseld met discussie over je eigen situatie, diverse oefeningen en opdrachten.

Voorkennis

Deze training gaat uit van HBO-denk- en -werkervaring. Er is geen specifieke vooropleiding noodzakelijk. Enige ervaring in het vakgebied van contractmanagement en het opstellen van SLA’s is een pre.

Studiemateriaal

Als studiemateriaal ontvang je de gepresenteerde sheets inclusief de opdrachten en oefeningen. Daarnaast ontvang je voorbeeldcontracten en een checklist.

Klassikaal

Je volgt de bijeenkomsten uit dit programma klassikaal op een locatie naar keuze. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

Voor wie

De training is bedoeld voor contractmanagers en anderen die in korte tijd willen leren om, vanuit een juridisch perspectief, SLA’s op te stellen, te beoordelen en te managen.

 
Programma
Programma
Programma
Programma
Programma

Inhoud

Inleiding SLA en Service Level Management

  • Achtergrond en functies van SLA’s
  • Service Level Management: begrippen en werkwijze
  • SLA’s in de context van de contractuele relatie tussen de partijen

De inhoud van de SLA: onderwerpen die in een SLA dienen te zijn opgenomen, zoals onder andere

  • Dossier afspraken en procedures (DAP)
  • Herziening van de SLA
  • Beschrijving dienstverlening
  • Monitoring
  • Auditing
  • Rapportages en evaluatie
  • Wederzijdse verplichtingen en randvoorwaarden
  • Geheimhouding
  • En omgang met geschillen

Stappenplan voor implementatie en managen van Service Level Agreements

Officieel certificaat

Na afloop van deze training ontvang je het deelnamecertificaat ‘Service Level Agreements voor Contractmanagers‘.

Startmomenten & locaties
Startmomenten & locaties
Startmomenten & locaties
Startmomenten & locaties
Startmomenten & locaties
Ervaringen
Ervaringen
Ervaringen
Ervaringen
Ervaringen

Service Level Agreements voor Contractmanagers

Opleidingsniveau

Trainingen

Erkenningen

Meer informatie

Download brochure
DE OPLEIDER

Computrain - Opleidersscore 8,0

Vooruit met IT

Computrain is in 40 jaar uitgegroeid tot grootste IT-opleider van Nederland. Wij zorgen ervoor dat deelnemers vandaag beschikken over de competenties die nodig zijn voor de technologie van morgen. Jaarlijks leiden wij 20.000 cursisten op. Wij bieden 850 trainingen, examens en certificeringsprogramma’s in de domeinen Gebruik, Beheer, Development en Business IT. Computrain werkt samen met Adobe, Citrix, Cisco, Red Hat, VMware en natuurlijk Microsoft.