Retail en ondernemerschap

In deze digitale tijd willen klanten snel en zonder te veel moeite hun behoeftes vervuld zien. Dat vraagt om veel kwaliteiten in een ondernemer. Hoe ontwikkel...

Lees verder >

In deze digitale tijd willen klanten snel en zonder te veel moeite hun behoeftes vervuld zien. Dat vraagt om veel kwaliteiten in een ondernemer. Hoe ontwikkel je je tot een allround ondernemer? En benut je de verkoopkansen van je organisatie optimaal?...

Lees verder >

In deze digitale tijd willen klanten snel en zonder te veel moeite hun behoeftes vervuld zien. Dat vraagt om veel kwaliteiten in een ondernemer. Hoe ontwikkel je je tot een allround ondernemer? En benut je de verkoopkansen van je organisatie optimaal?   

Trends & ontwikkelingen

De digitale wereld raakt meer en meer verweven met onze fysieke wereld en inmiddels...

Lees verder >

Retail en ondernemerschap: 0 opleiding

Filteren

Filter

Onze beste opleidingen

Over Opleiding.nl

De allerbeste opleidingen en trainingen, overzichtelijk bij elkaar

Over Opleiding.nl

Uit onderzoek blijkt dat de helft van alle Nederlanders het lastig vindt om de juiste opleiding of training te kiezen. Een derde vindt het zelfs zo lastig, dat zij het volgen van een opleiding of training uitstellen! Maar liefst 58% zou het ideaal vinden als de beste opleidingen en trainingen overzichtelijk op een website staan. Met Opleiding.nl bieden we precies die oplossing.

Lees verder

Retail en ondernemerschap

In deze digitale tijd willen klanten snel en zonder te veel moeite hun behoeftes vervuld zien. Dat vraagt om veel kwaliteiten in een ondernemer. Hoe ontwikkel je je tot een allround ondernemer? En benut je de verkoopkansen van je organisatie optimaal?   

Trends & ontwikkelingen

De digitale wereld raakt meer en meer verweven met onze fysieke wereld en inmiddels kun je eigenlijk al niet meer van twee aparte werelden spreken. Als ondernemer moet je je horizon verbreden en creatief zijn; gebruik maken van de technologische mogelijkheden.

Alles draait om het zorgen voor de ultieme klantbeleving. De klant wil persoonlijk worden benaderd, zowel in de digitale als in de fysieke winkel. Daarin zullen chatbots een steeds grotere rol gaan spelen en een vlekkeloos verloop van zoektocht naar aankoop vergemakkelijken. Die aankoop kan nog eens worden versoepeld door mobiele betaalmogelijkheden. In de fysieke winkel kun je denken aan interactieve touchscreens of interactieve pas spiegels die de kleding in een andere maat of kleur kunnen laten zien. Of zijn zelfs kleermaker robots, die met een 3D-beeld kleding ter plekke kunnen naaien, de toekomst? De bezorging zal door alle concurrentie steeds sneller worden. Zullen drones de postbezorging over gaan nemen?

De klant van nu - en zeker van de toekomst - wil zijn behoeftes onmiddellijk vervuld krijgen, en hiervoor niet te veel stappen hoeven nemen. Dit vergt van de ondernemer een grote inzet, strakke organisatie en goed opgeleide werknemers, zowel achter de digitale schermen als in de fysieke winkel.