Cookies en privacy

Cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

Masterclass Marketing Intelligence and Customer Insights - Dag (NCOI)

Vanaf

€ 5.158,60 (incl. BTW)

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

Trainingen

Meer informatie Download brochure
Opleider

NCOI

Deskundig en persoonlijk opleidingsadvies?
Algemeen
Algemeen

Introductie

Je bent hoger opgeleid en je wilt graag op Masterniveau uitgebreide kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag ontwikkelen.

Omschrijving

Door de enorme stroom aan informatie die we als gevolg van de digitalisering voorgeschoteld krijgen, wordt het steeds lastiger om klanten aan je te binden. Daarom is het essentieel om het aanbod van je organisatie perfect af te stemmen op de wensen van je klant. Tijdens de Masterclass Marketing Intelligence and Customer Insights krijg je de handvatten om dit inzicht te krijgen in de wensen van de klant en hierop te anticiperen. Een groot deel van dit inzicht is gebaseerd op data die verzameld wordt over de klant. Maar hoe interpreteer je verzamelde data? En hoe zet je deze data in voor marketingdoeleinden? Deze Masterclass helpt je op weg om data te structureren, analyseren en gebruiken. Zo zet je effectief data in om het effect van jouw marketingcampagne op je klant écht te begrijpen.

Opleidingskenmerk(en)

Masterdeelprogramma

Leerplan

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Het belang van koopgedrag
  • De perceptie van consumenten
  • Het beslissingsproces van consumenten
  • Beïnvloeding van consumenten
  • Het belang van (big) data voor customer insights
  • Marktonderzoek en ethiek
  • Psychologische aspecten van consumentengedrag

Toelating

Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau.

Programma
Datum & locatie
Kostenoverzicht
Masterclass Marketing Intelligence and Customer Insights - Dag (NCOI)
Opleidingsniveau

Trainingen

Erkenningen
Meer informatie Download brochure
DE OPLEIDER
NCOI Opleidingen - Opleidersscore 7,2
Hoe hoog leg jij de lat?
NCOI Opleidingen is de praktijkopleider voor iedereen met werkervaring. Onze unieke praktijkgerichte aanpak sluit precies aan bij mensen met een drukke baan. Ook zijn onze programma’s uitstekend geschikt voor mensen met werkervaring die tijdelijk geen baan hebben en die een opleiding willen volgen om de baan van hun dromen te bemachtigen.