Cookies en privacy

Cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

Klantgericht Telefoneren - Virtual Classroom (Boertien Vergouwen Overduin)

Vanaf

€ 1.830,79 (incl. BTW)

Duur

2 dagen

Opleidingsniveau

Trainingen

Meer informatie Download brochure
Opleider

Boertien Vergouwen Overduin

Deskundig en persoonlijk opleidingsadvies?
Algemeen
Algemeen

Introductie

Deze training is bedoeld voor iedereen die geregeld telefonisch zakelijke contacten onderhoudt.

Omschrijving

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Vind jij het lastig om op een klantgerichte manier zakelijk te telefoneren? Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou. In deze training leer je wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe je dit op een natuurlijke manier toepast. Goed professioneel contact per telefoon is zeer belangrijk voor de beeldvorming van een organisatie. Daarom ga je in deze training aan de slag met een goed begin van het gesprek en het gebruiken van vraag- en luistertechnieken. Zo voer jij prettige gesprekken en heb je tevreden klanten.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerplan

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake
  • Vastleggen leerdoelen
  • Jouw ontwikkelvraag
Klantgerichtheid
  • Wat verwacht de klant van een klantgerichte telefoonbehandeling?
  • De regels van zakelijk telefoneren
Zakelijk telefoneren
  • Uitgangspunten van telefonische zakelijke communicatie
  • Telefoonetiquette
  • Telefoonalfabet
  • De vriendelijke begroeting
  • Professioneel doorverbinden
  • Professioneel afsluiten van het gesprek
Telefonische gesprekstechnieken
  • Vraag- en luistertechnieken
  • Inventariseren wat de klant wil
  • Klantgericht formuleren
  • Stemtechnieken
Lastige gesprekken
  • Lastige telefoongesprekken
  • Omgaan met klachten en ontevreden klanten
  • Omgaan met emoties
Persoonlijk ontwikkelplan
  • Vastleggen ontwikkelstappen
  • Persoonlijk actieplan

Leerdoel(en)

In de training worden theorie en praktijk afgewisseld. De nadruk ligt hierbij op oefenen. Wat je leert ga je meteen toepassen door middel van rollenspelen. De oefeningen gaan over zowel ‘inbound’ als ‘outbound’. Alle aspecten van je dagelijkse praktijk komen aan bod. Je leert om vriendelijk en professioneel te blijven, ook tijdens lastige gesprekken. De trainer gaat in op de speciale mogelijkheden en beperkingen van telefonisch communiceren, zodat je hier optimaal gebruik van weet te maken. Je krijgt daarnaast gericht feedback van de trainer, waarin hij jouw persoonlijke leerdoelen betrekt.

Programma
Datum & locatie
Kostenoverzicht
Klantgericht Telefoneren - Virtual Classroom (Boertien Vergouwen Overduin)
Opleidingsniveau

Trainingen

Erkenningen
Meer informatie Download brochure
DE OPLEIDER
Boertien Vergouwen Overduin - Opleidersscore 8,4
Leiders in trainingen
Boertien Vergouwen Overduin beschikt over meer dan 40 jaar ervaring in het trainen van professionals en biedt innovatieve trainingsmethodieken met de allerhoogste return on investment. Onze missie is tweeledig: enerzijds de ontwikkeling van individuele talenten en anderzijds het optimaliseren van de performance van organisaties. Met onze trainingen haal je er alles uit wat erin zit, voor jezelf én je organisatie.