Cookies en privacy

Cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

Pdf aanvragen
Wil je alle opleidingsinformatie nog een keer rustig doorlezen? Vul hieronder je gegevens in, dan ontvang je binnen enkele minuten de pdf in je mailbox.
Alle velden met een * zijn verplicht.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.
Om je beter te kunnen adviseren tijdens de oriëntatie op een opleiding kan de opleider waar je informatie van hebt aangevraagd telefonisch en per e-mail contact met je opnemen. Het privacy statement van Opleiding.nl is van toepassing op dit formulier.

Klantgericht Denken en Handelen - Virtual Classroom (Boertien Vergouwen Overduin)

Vanaf

€ 1.806,59 (incl. BTW)

Duur

2 dagen

Opleidingsniveau

Trainingen

Meer informatie Download brochure
Opleider

Boertien Vergouwen Overduin

Deskundig en persoonlijk opleidingsadvies?
Algemeen
Algemeen

Introductie

Medewerkers in organisaties die geregeld in contact komen met (potentiële) klanten, bijvoorbeeld consultants, medewerkers van een klantenservice of accountmanagers.

Omschrijving

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Dat is niet verwonderlijk, want een echt klantgerichte organisatie toont zich geïnteresseerd in klanten. Hierdoor komt de klant steeds terug. Tijdens deze boeiende training leer je wat het betekent om als een organisatie de klant écht centraal te stellen. Je gaat aan de slag met reële praktijksituaties, waarbij je leert om ook in lastige situaties klantgericht te blijven. Je hebt oprechte aandacht en interesse in de klant en kijkt op welke manier je hem het beste kunt helpen. Dit zorgt voor tevreden klanten. Daarom ben jij na afloop erg belangrijk voor jouw organisatie.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerplan

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake
  • Persoonlijke leerdoelen
  • Jouw ontwikkelvraag
Klantgerichtheid
  • Wat is klantgerichtheid?
  • Wat is jouw rol en verantwoordelijkheid in klantgerichtheid?
  • Wie is de klant?
  • Normen en waarden voor tevreden klanten
Randvoorwaarden klantgerichtheid
  • Enthousiasme van de klant
  • Oprechte aandacht en interesse
  • Respect en eerlijkheid
  • Trots zijn op de organisatie
Klantgericht communiceren
  • Klantgerichte communicatieve vaardigheden
  • Klantgericht luisteren
  • Behoeftebepaling van de klant
  • Klantgericht assertief communiceren
  • Klantgericht presenteren
  • Regie houden in het gesprek
Lastige klanten en klachten
  • Klantgerichte klachtenbehandeling
  • Omgaan met lastige klanten

Leerdoel(en)

De training is zeer praktijkgericht, theorie en praktijk worden afgewisseld. De nadruk ligt op oefenen, onder andere met rollenspelen. Hierbij kun je zelf praktijksituaties inbrengen, zodat je oefent met wat jij lastig vindt. De trainer geeft je persoonlijke, grensverleggende feedback. In oefeningen staat het klantgericht werken centraal, in gewone en in moeilijke omstandigheden: bijvoorbeeld wanneer je te maken hebt met kritische klanten, emoties en ‘lastig’ gedrag van je gesprekspartner. Je ontwikkelt nieuwe manieren om met deze situaties en gedragingen om te gaan, zodat je je veel concrete tools eigen maakt. Deze kun je inzetten in je werk.

Diploma uitreiking

Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Klantgericht Denken en Handelen'.

Programma
Datum & locatie
Kostenoverzicht
Klantgericht Denken en Handelen - Virtual Classroom (Boertien Vergouwen Overduin)
Opleidingsniveau

Trainingen

Erkenningen
Meer informatie Download brochure
DE OPLEIDER
Boertien Vergouwen Overduin - Opleidersscore 8,4
Leiders in trainingen
Boertien Vergouwen Overduin beschikt over meer dan 40 jaar ervaring in het trainen van professionals en biedt innovatieve trainingsmethodieken met de allerhoogste return on investment. Onze missie is tweeledig: enerzijds de ontwikkeling van individuele talenten en anderzijds het optimaliseren van de performance van organisaties. Met onze trainingen haal je er alles uit wat erin zit, voor jezelf én je organisatie.