SRM is sinds 1955 de opleider voor (online)marketing- of communicatieprofessionals (in spe). Bij SRM kun je terecht voor brede vakkennis, maar ook om je te verdiepen tijdens een specialisatie. SRM biedt trainingen op elk niveau. A-opleidingen zijn geschikt voor starters, met B-opleidingen krijgen deelnemers kennis en vaardigheden op strategisch niveau. C- en D-opleidingen bieden de handvatten om succesvol beslissingen te maken en aan te sturen op beleidsniveau.
SRM stelt de beoogde competenties van deelnemers centraal. Waar sta je? En waar wil je heen? Bij SRM kunnen verschillende leerdoelen worden behaald, of iemand nu wil groeien in zijn eigen rol of een volgende stap wil zetten. Deze ontwikkeling komt veelal overeen met de wensen van de organisatie waarin je werkzaam bent, maar kan ook gericht zijn op een beoogde individuele carrièrestap.
Het (online)marketing- en communicatievak verandert voortdurend. En de trainingen en opleidingen van SRM groeien altijd mee. De laatste trends en ontwikkelingen worden direct in het trainings- en opleidingsaanbod van SRM opgenomen. Zo weet je zeker dat je altijd up-to-date bent en het maximale uit jouw functie kunt halen. De deelnemers van SRM geven aan dat hun vakkennis en -kunde - na het volgen van een SRM-opleiding – met maar liefst 40 procent is toegenomen. Verder ervaren ze een toename van 30 procent aan betere resultaten in de praktijk.
De live businesscases van SRM bieden de strategische uitdaging én verdieping die een volgende stap in jouw carrière mogelijk maken. Tijdens de live businesscase werk je, samen met collega-deelnemers, aan een marketing-, communicatie- of marketingcommunicatievraagstuk van een aansprekende opdrachtgever. Samen werk je de case uit tot een waardevolle oplossing voor de organisatie. Ter afronding presenteren jullie je plan, waarna je meteen feedback krijgt en hoort of de opdrachtgever met jullie plan aan de slag wil. Docenten reiken je de beste oplossing niet aan, maar leiden je er naartoe. Je leert niet enkel door zelf tot een sterke oplossing te komen, maar ook door te sparren met vakgenoten en docenten. Kortom: tijdens de live businesscase sla je optimaal een brug tussen theorie en de praktijk, bouw je aan je netwerk en word je gecoacht door docenten.