Training Klantgericht Telefoneren

2 dagen - Prettige gesprekken en tevreden klanten

Vanaf

€ 1.448,90

Duur

2 dagen

Opleidingsniveau

Trainingen

Meer informatie

Download brochure

Opleider

Boertien Vergouwen Overduin

Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Vind jij het lastig om op een klantgerichte manier zakelijk te telefoneren? Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou. In deze training leer je wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe je dit op een natuurlijke manier toepast. Goed professioneel contact per telefoon is zeer belangrijk voor de beeldvorming van een organisatie. Daarom ga je in deze training aan de slag met een goed begin van het gesprek en het gebruiken van vraag- en luistertechnieken. Zo voer jij prettige gesprekken en heb je tevreden klanten.

Jouw resultaat

  • Je voert effectieve, klantgerichte telefoongesprekken
  • Je weet hoe je de regie in het gesprek kunt nemen
  • Je creëert vertrouwen in je organisatie
  • Je gaat goed om met klachten en ontevreden klanten

Voor wie

Deze training is bedoeld voor iedereen die geregeld telefonisch zakelijke contacten onderhoudt.

Aanpak

In de training worden theorie en praktijk afgewisseld. De nadruk ligt hierbij op oefenen. Wat je leert ga je meteen toepassen door middel van rollenspelen. De oefeningen gaan over zowel ‘inbound’ als ‘outbound’. Alle aspecten van je dagelijkse praktijk komen aan bod. Je leert om vriendelijk en professioneel te blijven, ook tijdens lastige gesprekken. De trainer gaat in op de speciale mogelijkheden en beperkingen van telefonisch communiceren, zodat je hier optimaal gebruik van weet te maken. Je krijgt daarnaast gericht feedback van de trainer, waarin hij jouw persoonlijke leerdoelen betrekt.

Waardering

9,0

Gerelateerde trainingen

  • Training Professionele Salesvaardigheden
  • Training Commercieel Onderhandelen en Beïnvloeden

Klassikaal of virtual classroom

Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

 

Training Klantgericht Telefoneren

Opleidingsniveau

Trainingen

Erkenningen

Meer informatie

Download brochure
DE OPLEIDER

Boertien Vergouwen Overduin - Opleidersscore 8,4

Leiders in trainingen
Boertien Vergouwen Overduin beschikt over meer dan 40 jaar ervaring in het trainen van professionals en biedt innovatieve trainingsmethodieken met de allerhoogste return on investment. Onze missie is tweeledig: enerzijds de ontwikkeling van individuele talenten en anderzijds het optimaliseren van de performance van organisaties. Met onze trainingen haal je er alles uit wat erin zit, voor jezelf én je organisatie.