Vakopleiding
SRM
Wil je tegenwoordig iemand bereiken, dan gebeurt dat vaak via crossmedia. Hoe krijg je aandacht van jouw doelgroep? Welke typen content consumeren zij en via welk platform of kanaal? En hoe bedenk, plan en voer je de juiste contentstrategie uit? Met deze opleiding ga je onderzoeken aan welk soort content jouw potentiële doelgroep behoefte heeft door middel van conversieoptimalisatie en een gebruikersonderzoek. Zo bedenk je een efficiënte contentstrategie om het juiste platform, zowel online als offline, in te zetten voor een bepaalde boodschap. Jij bent straks dus meteen van toegevoegde waarde voor jouw werk als marketingprofessional.
Je krijgt verschillende hulpmiddelen aangereikt om als organisatie of merk op te vallen via online en offline kanalen. Je gaat een contentstrategie bedenken op basis van je doelgroep en een contentkalender. Zo weet je precies wanneer en wat voor content je kunt plaatsen om het meeste bereik te genereren. Tot slot zijn er 2 begeleidingsbijeenkomsten die je voorbereiden op de integrale eindopdracht. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je binnen je eigen werkomgeving meteen toe wat je geleerd hebt.
De docenten worden door SRM zorgvuldig geselecteerd. Vakkennis binnen online markten, ruime en actuele ervaring in het vakgebied en didactische kwaliteiten zijn de belangrijkste criteria. Op elke bijeenkomst wordt een docent ingezet die in zijn of haar dagelijkse praktijk met alle facetten daarvan in aanraking komt. Hierdoor weten de docenten de theorie eenvoudig te vertalen naar de voor jou herkenbare praktijk. Vast kennismaken met onze docenten? Bekijk professionals voor een eerste indruk.
Al meer dan 60 jaar is SRM hét particuliere opleidingsinstituut voor beginnende en ervaren professionals in de communicatie, marketing, marketingcommunicatie en online marketing. De sterke succesformule van SRM is de combinatie van theorie met praktijk; eens in de 2 weken een bijeenkomst aangevuld met zelfstudie (5-7 uur per week). In vrijwel elke organisatie werken wel professionals die het vak bij SRM leerden. Na een SRM-opleiding rapporteren oud-deelnemers een toename van 40% van hun vakkennis en kunde; 30% behaalt betere resultaten. Wij maken leren studeerbaar.
Wil je na de opleiding SRM Content Specialist meer leren? Bekijk de opties:
Een opleiding volgen naast je baan en drukke privéleven? Dat kan soms lastig zijn. Bepaal daarom zelf hoe je je opleiding volgt.
Zie Opleidingsvarianten voor meer uitleg over de verschillende lesvormen.
Ontdek je tijdens je opleiding dat een andere lesvariant beter bij je past? Maak gebruik van de SRM-switchgarantie. Zo stap je moeiteloos over zonder extra kosten.
Onder begeleiding van deskundige professionals kijk je naar het rendement van je eigen contentstrategie en maak je op basis daarvan meetbare doelstellingen. Zo kijk je naar het genereren van meer leads door je potentiële doelgroep te bestuderen en leer je hoe je verschillende content kunt creëren voor diverse platforms.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
(3 dagen)
(2 dagen)
(2 dagen)
(2 dagen)
(2 bijeenkomsten van 3 uur)
Je rondt dit programma af met een eindopdracht.
Je rondt deze opleiding af met een eindopdracht. Bij het succesvol behalen van deze eindopdracht ontvang je het diploma 'SRM Content Specialist' van SRM.
De opleiding SRM Content Specialist duurt 5 maanden. De opleiding wordt overdag gegeven. De dagopleiding heeft 9 bijeenkomsten van 09.30 uur tot 16.30 uur.
Tijdens je opleiding wordt gezorgd voor onbeperkt koffie, thee en water. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Als dat expliciet vermeld staat, brengen wij ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).
Voor alle opleidingen brengen wij de kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Dat is een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).
Kies je voor wettelijk erkend onderwijs, MBO-niveau 2, 3 of 4, Associate degree, HBO Bachelor of een volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw-prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaal je je opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.
Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 9% btw.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.
Vakopleiding