Executive Master Marketing Management

4 maanden - De volgende stap in jouw carrière als marketeer

Vanaf

€ 0,00

Duur

Opleidingsniveau

Vakopleiding

Meer informatie

Download brochure

Opleider

SRM

Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Deze unieke Executive Master Marketing Management geeft je diepgaand inzicht in strategisch marketingmanagement. Alle belangrijke onderwerpen komen aan bod, van positionering naar implementatie van een gefundeerde middelenstrategie. Zo ga je aan de slag met customer insights, branding, data en marketinginnovatie. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om deze te combineren tot een geïntegreerde marketingstrategie, waarmee je aanstuurt op optimaal rendement van je marketingbudget. Hierin word je uitstekend begeleid door ervaren topdocenten, die de theorie vertalen naar de voor jou herkenbare praktijk. Dat maakt SRM dé opleider voor marketingspecialisten.

Wat ga je leren

  • Je hebt zicht op marktkansen en hoe je daarop kunt inspelen
  • Je kunt voor een organisatie een effectieve marketingstrategie opzetten
  • Je kunt een onderbouwde positionering en bijpassende merkstrategie formuleren
  • Je hebt zicht op mogelijkheden van slimme moderne data-sciencetoepassingen
  • Je kunt een praktisch toepasbaar strategisch marketingplan opstellen en implementeren

Voor wie

Vanuit je rol als marketeer ben je constant op zoek naar de optimale omnichannel aanpak. Dat maakt deze Executive Masteropleiding uitermate geschikt voor jou. Met een diploma van SRM verbreed je je carrièreperspectieven dan ook aanzienlijk.

Dit programma wordt verzorgd op C-niveau, hét niveau voor senior marketingprofessionals die zich willen ontwikkelen richting strategisch niveau.

Programma

Tijdens dit programma ontwikkel je de vaardigheden om de huidige marketinginspanningen vanuit strategisch perspectief te benaderen. Je brengt trends en ontwikkelingen in kaart en kunt zo actief inspelen op de actualiteiten binnen de markt. Met deze kennis van het veranderde gedrag van concurrenten en consumenten kun jij een sterk onderscheidende positionering formuleren met bijpassende merkstrategie. Hierbij houd je goed zicht op de mogelijkheden die slimme moderne data-sciencetoepassingen bieden. Aan de hand van big-data-analyses leer je de klantreis optimaliseren. Zo ontwikkel je de vaardigheden om je doelgroep op het juiste moment, via het juiste kanaal en met de juiste boodschap te bereiken. Met de kennis, vaardigheden en inzichten die je tijdens dit Executive Masterprogramma opdoet, kun je een praktisch toepasbaar strategisch marketingplan opstellen.

Topdocenten uit de praktijk

Het vakgebied is breed, daarom werken we nauw samen met verschillende specialisten. Zij krijgen dagelijks te maken met de uitdagingen en kansen die het vakgebied met zich meebrengt en weten hoe de online wereld er vandaag de dag uitziet. Daarbij beschikken zij over de juiste didactische vaardigheden om hun kennis zuiver over te brengen. Bovendien zullen de trainers tijdens de bijeenkomsten actief op jouw persoonlijke ontwikkelvraag en praktijkomgeving inspelen.

Vervolg

Wil je na de Executive Master Marketing Management nog meer leren? Misschien is de volgende optie interessant voor jou:

  • SRM Executive Master Digital Leadership & Innovation D

Klassikaal, e-learning of virtual classroom

Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Behoefte aan meer flexibiliteit? Met de lesvariant e-learning studeer je in je eigen tijd en in je eigen tempo op afstand. Je wordt online begeleid door een ervaren docent. Voor de unieke combinatie van beide lesvarianten kies je voor virtual classroom. Hierbij volg je de lessen op vaste tijdstippen, met een docent én digitaal. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

 

Executive Master Marketing Management

Opleidingsniveau

Vakopleiding

Erkenningen

Meer informatie

Download brochure